HTML

golf 2 1:18 - végre!

2013.11.29. 20:50 mini stance garage

Még egyszer a facebookon posztként tettem ki, hogy a golf 2-es nemsokára kész lesz. Hát  nem lett kész. A suliban elég kemény volt az iram, és ezért nem nagyon tudtam a makettjeimmel foglalkozni. Ez a golf prioritást élvezett, szóval ha volt a hétvégéken 1-2 órám, akkor ezt csináltam. A kocsit még augusztusban kaptam a nagyszüleimtől a szülinapomra, és mivel ez egy eléggé felső kategóriás model az eddigiekhez képest, ezért először úgy gondoltam, hogy nem alakítom át. Aztán meg felmerült bennem a kérdés, hogy minek van. Már mielőtt kibontottam megjelent előttem szép felnin, a földön hasalva. Akkor vágjunk bele! Első lépésben csak a rugókat vettem ki. Az így kapott összhatás nagyon tetszett, de hát az ültetésből sosem elég. Így került egyre lejjebb és lejjebb, míg az első köténylemez el nem érte a földet.Így nézett ki:DSC_0403.JPG

Igen ám, de így nemhogy a gyári gumi, de a legperesebb gumi sem ment rá. Ezért találtam azt a kompromisszumot, hogy 3-4 mm-vel feljebb emeljük az alját, cserébe rá fog férni a gumi is. DSC_0123.JPG

Egyébként gyönyörűen kidolgozott modellautó, elsőre elkapott a rengeteg apró részlet. Nagyon szétbarmolni nem akarom, ezért valószínűleg nem fogom többet módosítani. Marad a klasszikus, letisztult cult stílus, semmi rozsda és vaskereszt. Ez nem arról szól.DSC_0124.JPG

DSC_0126.JPG

DSC_0127.JPG

DSC_0129.JPG

Szólj hozzá!

Címkék: vw cult golf 2 lowered

A bejegyzés trackback címe:

https://ministance.blog.hu/api/trackback/id/tr345654264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása