HTML

Welly wv beetle 1:24 model kit I.

2013.11.25. 20:28 mini stance garage

 Ez az autó múlt pénteken lett a flotta tagja, amikor is egy haveromnak vettem hitelben egy chevrolet camarot, és akkor kiszúrtam egészen olcsón a plázai játékboltban. Fém és összerakós? Ilyennel még nem nagyon találkoztam. No mindegy. Klasszikus is, VW is, miért is ne? Na és ez kivételesen olyan modell volt, amivel nem váltottam tartós bérletet a szopórollerre. Aránylag egyszerű felépítése volt a futóműnek, és így persze nem úszhatta meg a kiadós ültetést. Egyenlőre az átalakítást itt be is fejeztem. A következőkben még szeretnék rádobni egy tetőcsomagtarót, és füstfóliát. Sajnos az oldal 2 MB-nél nagyobb képet nem enged feltenni, ezért az elölről készült képet csak a facebook oldalunkon tudjátok megnézni. JA és amint tudom folytatom.Névtelen.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: vw cult félkész lowered

A bejegyzés trackback címe:

https://ministance.blog.hu/api/trackback/id/tr45656847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása